Leave Your Message
Relazione trà u resveratrol è a salute umana

News

Relazione trà u resveratrol è a salute umana

24-07-2024 11:56:08

Resveratrol, un compostu organicu di polifenol non-flavonoide, hè una antitoxina prodotta da parechje piante quandu stimulate, cù a formula chimica C14H12O3. Pò esse sintetizatu in foglie di uva è buccia di uva è hè un ingredientu bioattivu in u vinu è u sucu d'uva.Resveratrolè i so derivati ​​sò principarmenti truvati in almenu 72 spezie di piante in 31 generi è 21 famiglie cum'è Vitis, Polygonum, arachide è veratrol, cumprese i pianti medicinali cumuni cum'è knotcane, cassia è mulberry, è ancu culturi cum'è uva è arachidi. . I principali fonti naturali diresveratrolsò uva è uva.Resveratrolhè facilmente assorbita da a bocca è escreta in urina è feci dopu u metabolismu. Esperimenti in vitro è animali anu dimustratu chìresveratrolhà effetti antioxidanti, antiinflamatori, anticanceru è protettivi cardiovascular. Esplora a relazione tràresveratrolè a salute umana hè favurèvule à prumove a trasfurmazioni prufonda è l'utilizazione diresveratrolè migliurà a salute umana.
2 epx

CONCLUSIONE

Esperimenti anu dimustratu chì pre-intervenzione cùresveratrolpò prevene a ferita di fegatu induva da l'iris. In listessu tempu,resveratrolhè statu truvatu per inibisce l'infiammazione di u fegatu durante HIRI affettendu i neutrofili. U mecanismu da qualeresveratrolregula i neutrofili hè di inibisce a sopravvivenza di i neutrofili, u ciculu cellulare, a chemotaxis di migrazione, u stress oxidativu, a secrezione di citochine è l'endotelina-1 autocrina inibendu a via di signalazione ERK. Questi dati furniscenu più evidenza per l'effetti immunomodulatori diresveratrolè arricchisce a nostra cunniscenza di strategie immune per migliurà HIRI.
p028yt

Riferimentu:
WANG YN, SUN XJ, HAN XT, et al.Resveratrolmigliurà a ferita di ischemia-riperfusione epatica inibendu i neutrofili via a via di signalazione ERK [J]. Biomedicina & Farmacoterapia, 2023, 160: 114358. DOI: 10.1016/j.biopha.2023.114358.

Basatu nantu à studii preclinici cumpleti,resveratrolesercita effetti chimioprotettivi è chemiosensibilizzanti per via di modi d'azzione anti-plasticità, antioxidanti, antiinflamatori è pro-apoptotichi. In più di i so effetti antitumorali,resveratrolagisce ancu cum'è un moderatore di a toxicità indotta da quimioterapia in cellule / tessuti normali. Cum'è una droga anti-tumorale (distinta à i meccanismi multipli), a combinazione di droghe migliurà u so effettu terapèuticu attraversu a superposizione è a sinergia, è riduce l'effetti di a resistenza di quimioterapia.

CUNTATTA CI
42d7
Telefuninu: 86 18691558819
Irene@xahealthway.com
www.xahealthway.com
Wechat: 18691558819
WhatsApp: 86 18691558819
In riassuntu, stu articulu rivista l'effettu di sensibilizazione chimicaresveratrolnantu à e cellule tumorali à i farmaci di chimioterapia da a perspettiva di a plasticità cellulare, chì hè di grande significatu per l'adattabilità di e cellule à u TME durante a trasfurmazioni di e cellule tumorali è metastasi. Questu furnisce ancu un novu impetu per più ricerche nantu à l'epigenetica di u cancer è l'inibizione di plasticità mediata da resveratrol, suggerendu fermamente chìresveratrol, cum'è un fitochimicu attivu, ghjucà un rolu in a prevenzione è u trattamentu di CRC in u futuru. rolu impurtante.

Per piùinfurmazionecirca i nostri prudutti è servizii per piacè cuntattateci.

infurmazione:https://www.xahealthway.com/
Resveratrol:
https://www.xahealthway.com/polygonum-cuspidatum-extract-trans-resveratrol-98-hplc-product/